ZDJĘCIA MIASTA ŁODZI




Wykorzystywanie zdjęć opublikowanych na blogu jedynie za zgod± autora (Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)

Kontakt z autorem



"W¶ród ¶wiatłocieni
wyblakłych miraży
kolor
jak błysk
i w¶ród marzeń
odnajduję od nowa
kamień,dom,li¶ć
każdego zak±tka
mojego miasta"

L.M.Lenartowicz



zycie w zdjeciach...

statystyka

Strony o Łodzi




Moje Miasto ŁódĽ

Promote Your Page Too
Blog > Komentarze do wpisu
Ruszył ŁTR
Wokół budowy ŁTR od pocz±tku było wiele sporów i głosów różnego pokroju. W tym tygodniu oddano do użytku wyremontowan± trasę i bomba pękła. W mie¶cie wrze! Mam wrażenie, że po roku stania w korkach i jazdy zetkami ludzie spodziewali się cudu przez duże "C". Okazuje się, że nasze społeczeństwo składa się z samych malkontentów i specjalistów. Ci pierwsi byli tak samo nie zadowoleni z powyginanych torów na Piotrkowskiej sprzed remontu, jak i w tej chwili, gdzie trzeba znaleĽć now± lokalizację przystanku na placu Niepodległo¶ci. Drudzy marudzili, że Cityrunnery nie miały klimatyzacji i był piekarnik, a teraz w klimatyzowanych wagonach nie da ¶ię otworzyć okien pozamykanych na klucz. Dramat. Wszyscy s± na "nie", nikt się nie cieszy z nowej linii, równych torów i nowoczesnych wagonów. Do zakończenia cało¶ci brakuje jeszcze sporo, bo przecież trawj± inne prace już nie zwi±zane z ŁTR, system sterowania ruchem jest wdrażany dopiero na żywym organiĽmie. Ale to przecież tak trudno zrozumieć, tak samo jak przeczytać rozkład zmienionej trasy na przystanku ( który notabene nie może już bardziej razić po oczach swoj± "czerwono¶ci±") zamiast pytać się wszystkich i utyskiwać na Prezesa MPK.
 
 
Oto nowa wizytówka miasta, czas pokaże kto miał rację.
 
 
 
 
 

 
Do obsługi ŁTR zakupiono 10 niskopodłogowych wagonów PESA 122N. Oprócz nich do obsługi linii 11 skierowano 4 Cityrunnery. (Nareszcie, bo szkoda ich tłuc po niedokończonej trasie W-Z).
 
 
 
 


 

 


 

 

 
 
 

 
 
pi±tek, 04 lipca 2008, gtg2002

Polecane wpisy

  • Piotrkowska od strony placu Reymonta

    Kiedy w maju 2008 roku robiłem TO zdjęcie nie zastanawiałem się jak pod koniec budowy ŁTR będzie wygl±dała Piotrkowska. Więc proszę oto dwie fotografie zrobion

  • Idzie nowe

    Na tydzień przed uruchomieniem ŁTR pojawiły się na wybranych przystankach trasy tablice wy¶wietlacze, które będ± pokazywać za ile minut na przystanku pojawi się

  • Nowa Zachodnia

    Budowa ŁTR dobiega końca, ale przebudowa ul. Zachodniej od Legionów do Lutomierskiej dobiero się rozkręca. Panuje tam teraz niezły galimatias, który można jedyn

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
warszawa78
2008/07/04 22:05:25
A co ludzie mieli mówić? Pewnie czekaj± na metro w Łodzi, a dostali tramwaj.
-
yez.hodowca
2008/07/04 23:35:44
Ostatnie zdjęcie najlepsze! Takie pobojowisko, ale nowiutki l¶ni±cy tramwaj musi być :-)
-
maxencjusz
2008/07/05 00:03:39
No tak, Polak zawsze potrafi się do czego¶ przyczepić :) ¦wietne fotki! Słyszałem o tej inwestycji, ale nie spodziewałem się, że jest już tak zaawansowana. Jak słyszę takie wiadomo¶ci, co więcej widzę, że to wszystko prawda, to jednak jestem w stanie uwierzyć, że Euro 2012, jednak się Polsce odbędzie :) A te nowe tramwaje z PESY prezentuj± się ¶wietnie! Ile kosztuje taki jeden tramwaj?
Dzięki za ¶wietny materiał!
-
2008/07/05 08:20:57
@MAXENCJUSZ, Wagon Pesa kosztuje ok 7 mln złotych w zależno¶ci od wyposażenia (monitoring, klimatyzacja, itp.) Te z kontraktu na ŁTR były droższe (ok 10 mln) ze względu na zapewniony serwis przez Pesę i modernizację zajezdni Telefoniczna.
-
anpio
2008/07/05 09:33:20
Wreszcie zobaczyłem jak to mniej więcej ma wygl±dać przy Manufakturze (ost. fotka). Na razie nie podejmuje się oceny ŁTR. Jechałem nim tylko przez chwilę, ale owszem zamierzam się przejechać cał± tras± i wtedy napiszę o swoich wrażeniach. Podzielam jednak zdanie autora, że na krytyczne oceny jest nieco za wcze¶nie. Inwestycja nie jest zakończona i zapewne przez parę miesięcy będzie się "docierać". Trochę jak z nowym autem. Ale mam nadzieję, że ta linia usprawni komunikację w Łodzi i że jednak j± wydłuż± do kolejnych miast (to akurat naiwna nadzieja, ale zawsze).